NewRock

محصولات نيوراك را با گارانتي فراسا تهيه كنيد

شركت فناوران رهياب سيستم آسيا ( فراسا)  از سال 2009 ميلادي به عنوان مركز خدمات پس از فروش نيوراك در ايران مي باشد. كليه محصولات نيوراك در ايران با گارانتي فراسا ارايه مي شود. فراسا با اخذ مجوز از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در خصوص  واردات محصولات نيوراك، اين اطمينان خاطر را به مشتريان و همكاران محترم مي دهد كه محصولات نيوراك را مي توانند به صورت اورجينال و تست شده، كه از مبادي قانوني وارد كشور شده است دريافت كنند.

 

گارانتي فراسا

مزاياي استفاده از گارانتي فراسا

استفاده از گارانتي فراسا اين اطمينان خاطر را  به مصرف كننده نهايي ميدهد كه مي تواند از خدمات پشتيباني كه به صورت آنلاين از سايت رسمي نيوراك ارايه مي شود بهره مند گردد. اين خدمات شامل وبلاگ تخصصي، سيستم تيكتينگ و مشاوه آنلاين است.

 

پشتيباني نيوراك

 

وبلاگ تخصصي نيوراك

 

در اين وبلاگ نحوه پيكربندي كليه تجهيزات و نكات فني لازم جهت نصب و راه اندازي به صورت مرحله به مرحله توضيح داده شده است.

http://blog.newrocktech.ir/

 

سيستم تيكتينگ نيوراك

سيستم تيكتينگ آن لاين به مشتريان محترم اين امكان را مي دهد كه هر زمان نياز به پشتيباني داشتند، بتوانند از طريق وب درخواست خود را به تيم فني فراسا ارسال نمايند تا در كوتاه ترين زمان ممكن در رفع مشكل آنها اقدام شود.

http://support.newrocktech.ir/

 

مشاوره آنلاين فني

در اين بخش از سايت نيوراك به همكاران و مشتريان گرامي به صورت آنلاين در جهت انتخاب محصول و سوالات فني مشاوره لازم داده مي شود.

 

متخصصين زبده فراسا

متخصصين زبده فراسا همگي دانش آموخته گان از مراكز علمي و دانشگاهي معتبر با درجات علمي بالا در رشته مخابرات با تاييديه از شركت فناوري نيوراك در بخش فني هستند. بدين ترتيب مشتريان محترم مي توانند از تجارب علمي كادر فني فراسا در هر زماني استفاده نمايند.

 

 

مركز خدمات تعمير و سرويس فراسا

فراسا با همكاري شركت فناوري نيوراك اقدام به راه اندازي سايت مركز خدمات و سرويس تجهيزات VoIP در ايران نموده است. بدين ترتيب پشتيباني و سرويس كليه محصولات نيوراك در ايران از طريق فراسا با لايسنس نيوراك فراهم شده است.

 

 پشتيباني محصولات نيوراك با گارانتي فراسا

 

هشدار

اخيرا مشاهده شده است كه محصولات نيوراك به صورت متفرقه و خارج از گارانتي اصلي در بازار توزييع شده است. همين امر باعث شده كه مشتري نهايي از دريافت خدمات پشتيباني اصلي نيوراك محروم، و در زمان نياز به پشتيباني مشكلاتي براي مصرف كننده ايجاد شود. بدين وسيله از همكاران و مشتريان محترم درخواست مي شود در زمان تهيه محصول به گارانتي و هولوگرام فراسا توجه نمايند.

 

 

نیوراک
تماس با ما

اكباتان- ابتداي بيمه پنجم- بن بست صلح پرور -

پلاك ٤ - واحد ١ غربي

تلفن تماس: ٤٤٦٧٠٠٢٦ - 021

تلفن تماس:88562960 -021

فاکس:88562985 -021

پشتیبانی : 44443261-021

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوران رهیاب سیستم آسیا نماینده انحصاری محصولات نیوراک در ایران می باشد